چرا ماشین ظرفشویی تمیز نمی کند؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


اگر نمی دانید چرا ماشین ظرفشویی تمیز نیست و وقتی ظرف ها را بعد از شستن از ماشین ظرفشویی بیرون می آورید، ظروف کثیف هستند و نگران تمیز نبودن ظروف هستید، این مقاله برای شماست. اما قبل از خواندن این مقاله حتما ویدیوی آماده شده را تماشا کنید تا مطالب را بهتر متوجه شوید.

ظروف داخل ماشین ظرفشویی چقدر کثیف هستند؟

اولین قدم این است که نوع لکه ظروف خود را تعیین کنید. می تواند لکه های غذا روی ظروف، لکه های آب یا نشت نمک باشد و هر کدام از این لکه ها محلول مخصوص به خود را دارند.

لکه های غذا روی ظروف باقی می ماند و ماشین ظرفشویی تمیز نمی شود

گاهی اوقات متوجه می شوید که غذا و ذرات غذا روی بشقاب باقی می مانند و سطح غذا به درستی تمیز نمی شود. در اینجا باید به این نکته توجه کنید که آیا تنها یک یا دو ظرف به این صورت وجود دارد یا بیشتر، در این مقاله با یک بررسی دقیق متوجه خواهید شد که چرا ظرف ها باید شسته شوند.

اگر ظرف کثیف باشد، غذای کمتری وجود خواهد داشت

زیرا در برخی موارد تعمیر ظرف شویی بوش ، اگر ظروف به درستی مرتب نشده باشند، ممکن است یکی دو ظرف آب نداشته باشند و همچنان کثیف باشند. دقت کنید زمانی که ظروف دیگر کاملاً شسته شده اند به دلیل تنظیم باشد، یعنی شستشو انجام شده است، اما یک یا دو ظرف به دلیل تنظیم نامناسب به درستی شسته نشده اند.


اگر ظروف با باقی مانده مواد غذایی کثیف هستند و ماشین ظرفشویی تمیز است

اگر ظروف بسیار کثیف باقی مانده باشد که بیشتر آنها دارای لکه های غذایی هستند، به این معنی است که ظروف تمام نشده اند و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. می توانم بگویم برنامه ای که انتخاب کردید مناسب نبود. در حالت دوم، دستگاه اساسا شارژ نمی شود.

مورد سوم این است که لکه قدیمی و مقاوم است. چهارم، شوینده قوی و موثر نیست. حالت پنجم ناسازگاری. مورد ششم این است که فرآیند شستشو ناقص است. قانون هفتم قطع آب یا برق و هشتم قطره آب است که طبق قانون به درستی توضیح می دهیم و بعد به شواهد نگاه می کنیم و دلایل تمیز نکردن ماشین لباسشویی چیست. و بلافاصله آن را تعمیر کنید.

برنامه ماشین ظرفشویی برای این محصول مناسب نیست.

همیشه باید سطح ظروف و کثیف بودن یا نبودن ظروف را بررسی کنید و اگر ظروف روغن زیادی دارند یا رنگ آن قدیمی و مقاوم است باید برنامه فشرده تری با حرارت بیشتر و زمان بیشتر انتخاب کنید. دستورالعمل ماشین ظرفشویی را بخوانید.

نظافت اولیه ماشین ظرفشویی

به یاد داشته باشید که تمام اتصالات داخلی ماشین ظرفشویی که آب از آنها عبور می کند در معرض کثیفی هستند و به دلیل رطوبت و رسوبات آب می توانند همیشه پر از کثیفی باشند و برای عبور آب از این اتصالات با نیرو و فشار، این لوله های داخلی باید عاری از جرم و رسوبات خاک باشد.

برای رفع این رسوبات و مزاحمت ها، نظافت اولیه یکی از تعهدات کار با ماشین ظرفشویی است. اگر رسوب زدایی به درستی انجام نشود به دستگاه آسیب وارد می کند و ممکن است دستگاه شما توسط پودر رسوب زدا تقلبی و بی کیفیت آسیب ببیند که از شما شارژ می کنیم.

پس لطفا برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی از مواد شوینده استفاده نکنید و به توصیه های دکتر زارف توجه کنید، زیرا فقط دکتر ظرف می تواند ترتیب دقیق ماشین شما و نحوه تمیز کردن ظروف را با ماشین ظرفشویی پیدا کند. برای دریافت پیشگیری از جرم درجه یک و پیشگیری اولیه از جرم می توانید صفحه اینستاگرام ما را بررسی کنید.

مواد شوینده ماشین ظرفشویی با کیفیت بالا

استفاده از یک ماده شوینده اصلی و مرغوب می تواند به شما قدرتی بدهد که اگر ماشین شما قدیمی است یا برند شما چندان قابل اعتماد نیست، می توانید ظروف خود را با خیال راحت در ماشین قرار دهید و نگران تمیز کردن ظرفشویی با ماشین ظرفشویی نباشید. یا نه چون محصولات اورجینال هستند. کیفیت اول از قدرت بالایی برای شستشو استفاده می کند.

نکته: 90 درصد شکایات مربوط به شستشوی نامناسب ماشین ظرفشویی به دلیل استفاده از محصولات تقلبی و بی کیفیت است و معمولاً تمامی مشکلات دستگاه با ارائه محصولات اصلی و باکیفیت برطرف می شود.

قرارگیری صحیح ماشین ظرفشویی

باید این کار را با دقت انجام دهید و به نحوه چیدمان ظروف فکر کنید تا آب پرتاب شده با فشار پروانه ها و آبپاش های اسپری ماشین ظرفشویی به تمام سطح ظروف بالا و پایین برود و ظروف در مسیر قرار نگیرند. یا اینکه آیا آنها .

چنگکی که ظروف را در سبدهای ماشین ظرفشویی نگه می دارد، بهترین راهنمای شما و پیکربندی صحیحی است که باید دنبال کنید. نکته دوم این است که قبل از فشار دادن دکمه شروع برنامه، بازوهای اسپری را بررسی کنید.

بازوهای اسپری ماشین ظرفشویی را بررسی کنید

عملکرد بازوهای اسپری در ماشین ظرفشویی انتقال آب به سطح ماشین ظرفشویی و ظروف است، بنابراین ظروف نباید به گونه ای چیده شوند که در چرخش این ملخ ها اختلال ایجاد کند. همیشه قبل از فشار دادن دکمه استارت، بازوهای اسپری را بچرخانید و اگر به جعبه نچسبید، می توانید دکمه شروع را فشار دهید.

لکه های آب روی ظروف دیده می شود و ماشین ظرفشویی اصلا خوب شستشو نمی دهد

اگر لکه های باقی مانده روی ظروف به صورت قطرات آب باشد ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که به آنها اشاره می کنم. اولین دلیل عدم استفاده از لاک یا استفاده از لاک های تقلبی و بی کیفیت است که باعث ایجاد لک می شود. با استفاده از لاک اصلی اصل مشکل شما حل می شود و لکه ها از بین می روند.

مورد بعدی این است که اگر نشت نمک کم باشد باعث ایجاد لکه می شود برای رفع نشتی نمک ترفندهایی داریم که در مقاله نحوه رفع نشتی نمک ماشین ظرفشویی توضیح دادیم.

ظروف با شوره سر یا شوره سر

آیا تا به حال به خدمات پس از فروش بوش دقت کرده اید که وقتی کره می خورید یک لیوان شیر چگونه به نظر می رسد؟ به این حالت کشک می گوییم و زمانی اتفاق می افتد که نشت نمک خیلی زیاد باشد و همه ظروف غلیظ شوند. نمک ظرفشویی هرگز نباید وارد سینک شود، اما گاهی اوقات درب مخزن نمک آسیب می بیند.


سپس نمک در حین شستشو وارد ماشین ظرفشویی می شود و همین مقدار نمک برای سفید شدن تمام ظروف کافی است. علت نشت نمک استفاده از نمک تقلبی، باز و بسته کردن بیش از حد درب محفظه نمک و استفاده از مواد شوینده نامناسب است. تا 80 درصد موارد را می توان با روش های حذف نمک حل کرد.

دانه های قهوه ای ریز در ظروف و ماشین ظرفشویی به خوبی شسته نمی شوند

ذرات کوچکی را می بینید که زیر شیشه یا روی ظروف رشد می کنند مانند ماسه یا ذرت که زباله های ماشین ظرفشویی هستند و این نشانه آن است که ماشین باید بلند شود و بالا کشیدن باید به درستی انجام شود. با تمیز کردن مناسب، این ذرات تمیز شده و از لوله‌ها و اتصالات جدا می‌شوند و هیچ اثری باقی نمی‌گذارند.

تمیزه ولی بد نیست

اگر ماشین همیشه خوب می‌شوید اما اتفاق می‌افتد که خیلی خوب نمی‌شوید و پشت ماشین لکه‌دار است، به این معنی است که باید فیلتر ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. می توانید از یک مسواک و مقداری ریکو برای تمیز کردن فیلتر استفاده کنید. پس از شستشو، فیلتر را در کف دستگاه قرار دهید و با یک قرص شوینده تا خالی شدن آن شستشو دهید.

مایع ظرفشویی

شاید تاثیر شوینده اصلی دسته اول را جدی نگیرید، اما اگر مواد شوینده شما تقلبی یا بی کیفیت مثلا پودر، ژل یا قرص است و از آن استفاده می کنید، انتظار نداشته باشید ظروف براق باشد و ظروف را بشوید، پس از شستن همیشه کثیف یا کدر است.





:: بازدید از این مطلب : 9698
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : hami70
ت : چهار شنبه 13 دی 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی